joi, 14 februarie 2008

Vacanta...doamne cat o asteptam!

Intr-adevar...cat o mai asteptam!Prea multe examene.Cate unul la fiecare 2 saptamani.Incepand cu neurologia la Gheorghe Marinescu....si dupa aia urologie la Fundeni si iar nefrologie ,tot la Fundeni cu Prof. Mihai Voiculescu!Un examen destul de lejer pana la urma...dar chinuitor ca idee.:))Huaaa.E ca si cum mi s-ar fi luat o piatra de pe inima.Dar ramane inca destul de apasatoare ideea rezidentiatului!Cam nashpa ca s-au facut modificari la programa de rezidentiat 2008.S-au bagat trimiterile din Harrison....ceea ce face ca invatatul sa fie mult mai dificil.Nashpa treaba.Dar ne-om descurca noi cumva.Poate facem o branza!Si daca tot am ajuns la vacanta....tot in contextul asta:La multi ani Ciprian.Sa ne cresti mare si frumos.Mama cat imi e de somn si tre' sa ies si pe afara.Dar n-are nimic!Imi place!Intotdeauna mi-a placut sa ies p-afara!Ma linisteste aerul curat!:)Dap....azi 13 februarie ma duc la restaurant sa sarbatoresc ziua mea si a iubitei.
Semnat: Toma Victor Emilian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu