marți, 19 februarie 2008

La multi ani iubito!

Chiar daca e cu intarziere de cel putin o zi,as vrea ca aceste cuvinte sa ramana undeva scrise,ca marturie a sentimentelor ce le port!Inseamna mult pentru mine sa pot scrie si sa le tin undeva,aproape de sufletul meu.So,de ziua ta(nu se spune cati anisori faci,pentru ca asa e frumos la doamne si domnisoare,sa nu intrebi),iti urez sa ai parte de cea mai fericita viata cu putinta...alaturi de mine sper eu,pentru ca insemni enorm pentru mine!Ce sa iti mai urez eu...?In afara de iubirea mea neconditionata,poate doar sanatate cat sa ajungi la 100 de ani si mai bine...Aaaa,si poate inca ceva,o cariera de succes,care sa tot creasca,creasca mare mare de tot!Pentru ca mie intotdeauna mi-au placut femeile de succes,ai intotdeauna ce vorbi cu ele...si iti ofera si oaresice intriga intelectuala!Tu faci toate astea pentru mine iubito,si iti multumesc ca existi!La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu