duminică, 17 februarie 2008

Parlamentarism de cartier

De ce de cartier?Nu pentru ca as veni de undeva de dupa blocurile gri,dar sunt un om simplu din popor si ce fac eu aici e o mica "Poiana a lui Iocan" despre propria mea viata.Tot zic de la o vreme ca m-am saturat sa stau degeaba si sa vad um nu se misca nimic bine in jur pentru mine si pentru cei ca mine.Pai cum sa se miste daca am un presedinte ca Basescu, care nu face altceva decat sa arunce cu rahat in toti cei din jur avand ca unic scop idolatrizarea lui de catre popor.Este ridicol ce vad in jur.Parca toata Romania se tiganeste si se prosteste pe zi ce trece.Mai rau decat ce se vede in troleibuzul 66 cand merg la Fundeni nu cred ca se poate.Manele peste tot,romani care au ca modele in viata tigani cu salbe de aur la gat...si cate si mai cate.Si atunci...ce sa faci?Nu pot spune cu mana pe inima ca eu daca as fi acolo as face cu mult mai bine,dar macar as incerca,ceea ce nu pot zice despre ei...in speta presedintele Basescu,pe care am ajuns sa-l urasc chiar daca l-am votat.Dar la momentul respectiv,alta varianta de dreapta nu aveam.
Concluzica la care voiam sa ajung de fapt...fara prea multa vorbarie ca ce e prea mult strica:daca de la PNL pentru presedintie candideaza Crin Antonescu,ma duc croit sa-i trag o stampila in patratel,pentru ca pana acum estesingura personalitate politica dintre toate care merita.Vom vedea unde ma duce decizia...dar sper sa iasa bine.Ca de aia am ajuns toti o tara de intelectuali,ca sa gandim,nu ca sa sedem pe fundul nostru cumintei.
Ia atitudine,fa o schimbare....nu mai dormi degeaba ca o singura viata ai,nu o irosi si pe aia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu