miercuri, 20 februarie 2008

Ungurii si kosovarii

Am scris special de unguri in titlu inainte sa scriu de kosovari,pentru ca pe mine asta ma intereseaza.Cam ce se intampla colea' sa,in tarisoara noastra draga.Mare ti-e gradina doamne.Dupa ce ca ii tii la tine in tara si au drepturi depline de cetateni ai acestei tari,ii mai vezi si cum vor sa-si faca ei stat in stat,de parca ar merita,ca asa a fost dintotdeauna.Eu consider prin prisma gandirii mele de intelectual(nu zic rasat ca sa nu zica nimeni nimic in caz ca o sa citeasca cineva vreodata prostiile mele) faptul ca UDMR si Consiliul national secuiesc sunt niste organizatii separatiste.Adicatelea,cam cum e ETA in Spania.Nu e vorba ca mi-e frica de ungurime si de fapul ca am avea un mic razboi la noi,ca nu cred ca se poate.Greu de crezut,mai ales ca Ungaria nu-i vrea si nici nu prea ii sprijina,deci frectie la picior de lemn.Bine macar ca am avut in parlament un vot unde s-a pus toata lumea de acord.Dar si asta mi se pare cusuta cu ata alba.S-ar putea sa fie pana la urma o schimbare de politica externa in functie de ce dicteaza grangurii de la NATO la summit-ul lu' peste.Nasoala treaba,ramane sa vedem in zilele ce vor urma incotro ne duce valu'!
Una peste alta, "americanii-s de vina,futu-i in gura sa-i fut"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu