vineri, 12 septembrie 2008

Latest update

Promisesem ceva noutati in legatura cu ce face "Comeata" ca tot sunt mandru de ea.Sunt ca un copil cu o jucarie noua.Stiu,stiu, nu trebuie sa imi spuneti!Am fost ieri la Bucuresti.5,7 litri/100 de km in conditii de autostrada+trafic de bucuresti :( + ceva aer conditionat ca a fost destul de cald.Overall,mie imi place.Mai are pana la consumul de 5,2 pe care vreau eu sa-l scot,dar nu-i bai.
Acum,sa va spun despre Bucharest.In afara de faptul ca s-a deschis podul de la grozavesti pentru pietoni si ca in sfarsit s-a conturat rampa aia de acces pentru noua sosea suspendata peste Basarab...multe noutati n-am sa va zic.Mmmm,ba poate de remarcat faptul ca se simte ca o sa inceapa scoala.A inceput viermuiala prin curtea facultatii.M-am intalnit cu oameni din alte serii pe care nici nu ma asteptam sa-i vad asa devreme.Plus colegi de serie.In acest sens,as dori sa-mi exprim dezacordul pentru cei care folosesc castile ca sa se izoleze de public(gen ANCA MORARU-pe care am strigat-o la nesfarsit si pe care nu am mai prins-o din urma intr-un final).
Si mai am despre ce am facut azi?Ghici ce a facut Victoras?A dat baiatu' la tarnacop ca sa sape un sant!N-am mai facut de mult treaba asta!Cred ca de cand am terminat casa!:))
Dar din cand in cand merge cate-o munca din asta fizica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu