duminică, 26 octombrie 2008

Update

     Vad ca n-am mai scris pe blog de ceva vreme.E timpul sa mai intru si sa mai scriu cate ceva,ca sa nu ma plictisesc.A trecut ceva vreme de pe 12 septembrie de la ultimul post.Si nu pot sa zic ca n-am avut timp sa mai scriu.Timp iti faci intotdeauna daca vrei.
     A inceput si scoala de atunci.Se anunta vremuri grele.Rezi e la orizont si nu se prefigureaza a fi ceva usor.Locuri putine,una alta...Mai e si licentam bat-o vina.Sa mai lucrezi si la ea,in conditiile in care e un lucru total inutil.Cam aglomerat anul asta.Un pic peste vrerea mea,eu care am fost un tip destul de molcom asa in actiuni.Dar ce sa-i faci.Din cand in cand trebuie sa mai ai si cate un an din asta nashpa...greu,dar cu asteptari si rezultate frumoase.Sa speram in ce e mai bine.Pentru cei de anul asta vad ca s-a rezolvat.Ministerul a egalat numarul de locuri la rezidentiat cu cel de anul trecut.Sa speram ca vor fi tot atatea locuri si la noi.Altfel,am cam pus-o cu totii.Concurenta crancena.
     Ata ete,strangem din dinti si mergem mai departe!Sa-i dam drumul!

Un comentariu: