luni, 8 septembrie 2008

Tribut bestiei violete

Am stat azi si m-am gandit:"e o zi plina,ceva ceva tot trebuie sa scriu pe blog".Initial ma gandisem sa va plictisesc spunandu-va ce nashpa a fost azi pentru ca a trebuit sa stau cu niste instalatori idioti toata ziua.Sa-i aud cum spun prostii si la sfarsitul zilei toata treaba sa coste 8 milioane de lei.Marfa nu?Si dupa aia,cand ii intrebi ei sa iti zica despre nevestele lor ce masini tari au.Bravo lor!Fiecare cu nivelul lui,cum zicea unul dintre muncitori!



Dar n-o sa va plictisesc cu asemenea prostii.Azi am aflat ca in sfarsit masina mea a fost facuta!Un Sandel nou-nout si e gata de sambata pentru mine.Dar privind spre viitor e necesar sa faci cinste trecutului.Mi-am adus aminte de mica "bestie violeta" cum obisnuiam eu sa ii spun.Aia da masina.Un prieten de nadejde ce pot sa spun.Si m-a scos din multe rahaturi cand prin minte imi trecea numai "eu am Dacie,m-am dus dracu' in depasirea asta".O masina buna,fiabila si tot ce pot sa sper este ca ceea ce voi avea de maine, sa egaleze si chiar sa bata performantele bestiei.O sa ma credeti nebun,dar daca nu ma atasez de un lucru...atunci simt ca nu e al meu si nu-mi mai pasa de el.Asa ca sper ca si "Comeata" sa fie la fel ca si "Bestia" pentru mine.
Oriunde ar fi...si orice drumuri va mai strabate de acum incolo...sper ca cel caruia i-am dat-o sa aiba grija de ea la fel cum am avut si eu!
Va salut dragii mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu