luni, 28 aprilie 2008

Hristos a inviat!


Dap,intr-adevar,Adevarat a inviat!Trebuia sa vin si eu cu un cliseu si cu ceva urari din astea religioase.Desi,mie mi se pare,ca pentru mine,cel putin in ultima vreme,sarbatoarea religioasa in general a inceput sa isi cam piarda din insemnatate.Inainte mai stateam,mai reflectam la ce se intampla in jur,sau macar de ce se intampla sarbaorile astea,ce vor sa spuna.In ultimii ani,ma bucur de fiecare data ca am ceva timp liber la dispozitie si ca nu mai sunt ocupat.Rasuflu usurat si de abia dupa aia ma gandesc..."bah,da' de ce am eu liber acum?Aaaaa,e sarbatoarea X!"

De ce am ratacit calea asta,a "stiintei"?Dumnezeu stie.Insa daca ma intrebati pe mine,omul in general isi pierde din principii o data cu trecerea timpului.Devine mai egoist si uita ce a invatat in tinerete.Ceea ce ma face sa ma gandesc ca profu' de psihologie(I.B. Iamandescu avea dreptate cand zicea:"Singurul drept pe care si-l exercita cu prisosinta batranii este dreptul la nerusinare!"O sa ajung si eu asa?Foarte probabil,daca de pe acum am inceput sa ma prefac ca n-am timp pt lucruri pe care altadata le consideram importante!Voi nu faceti la fel,fiti mai buni decat mine!Asa ca atunci cand ciocniti un ou rosu,aduceti-va aminte de ce il ciocniti,si ce reprezinta el.


Paste fericit tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu