miercuri, 2 aprilie 2008

Culoarul unic

"NATO sa stea la ma-sa acasa!"Am auzit chestia asta la un participant la trafic,pe la televizor.Mi s-a parut geniala,mai ales ca azi am avut treaba pe la Piata Victoriei,ca ma duceam la spitalul Sf Maria.Genial,pe bune!Era pace si liniste in toata piata aia,ca niciodata.Parca se marise parcul Herastrau si ajungea pana la Palatul Victoria.Trebuie sa le multumim diplomatilor pt o asemenea minune.Auzi tu,sa nu calce roata de masina prin Victoriei.Bine,cu exceptia culoarului unic,populat de masini de politie,microbuze si mertzane cu "CD" la numarul de inmatriculare.Pe bune daca nu era misto!NOT.Summit-ul lu' peste nu ne ajuta la nimic in opinia mea.Doar ingreuneaza traficul si atat.macar daca am obtine niste super avantaje din toata tevatura asta.Dar ma indoiesc.Cu un lider asa capabil in persoana presedintelui,probabil ca vom mai trimite niste soldati in Afghanistan si niste trupe de mentinere a pacii cine stie unde.Vorba ceea :poti opri apa,vantul si trupele K FORCE?
Nope,nimic bun pe frontul de est.Bine macar ca EU nu trebuie sa recuperez pierderea asta de timp,care oricum ar fi venit pt je!
Dumnezeu sa ne pazeasca,familia Bush e la Bucuresti!Sa vegheze cineva la argintarie,ca pixu' ni-l fura frantuzu'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu